25/4-11

Vad blir det.. tredje dagen i solen idag? Eller kanske fjärde. Låg ute nästan hela dagen idag. Åt en morot. Sprayade vatten på mig, inbillar mig att man blir brunare då. Kanske stämmer. Jag förstår inte varför jag knappt har fått någon färg. Förrförra året somnade jag i solen i en halvtimme och sen var min rygg solbränd i ungefär ett år. Men nu händer det INGENTING. Men vi får väl se om en månad.


Riktigt fula ben har jag också


Ointressant ointressant ointressant! Lyckas inte få till något flyt när jag skriver. Kanske borde ge upp. Kan berätta om tjafs. Det är det som har hänt idag. Jag tjafsar, bråkar, slåss, debatterar, krånglar sällan med folk öht. Så det kanske vore någonting. Fast nej. Usch. Ska försöka fixa en SNYGG design. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0