En liten vit lögn duger också

Jag känner att jag har uppdaterat rätt okej på senaste tiden trots att jag sällan har tillgång till en dator. Det känns tillomed som att en enda uppdatering är för mycket idag.. Det har inte hänt någonting på hela dagen. Men jag saknar min älskling, så jag ska åka till honom imorgon. Fastän jag inte alls vill gå ut. Och just det ja, jag beställde tre "prova-på-kit" från Everyday Minerals idag. Jag måste hitta en mineralfoundation som funkar på min hy tills jag blir lite brun, för jag orkar inte vänta. Det är trots allt ganska psykiskt påfrestande att inte gå ut och träffa folk på flera veckor, vilket är exakt vad jag ängnar mig åt på dagarna. Att inte gå ut alltså.

Det är förresten så varmt, eller jag är så varm, att jag inte ens kan vara inomhus utan att få feberkänslor.

Nog om mig! Eh.. nä. Jag är ju en ganska så egocentrisk person. Men min mamma visade mig en liten filmsnutt idag som visst är med i extramaterialet till  I Rymden Finns Inga Känslor-DVDn. De förklararen del saker så bra, och den yngre tjejen får mig att le, hon utstrålar verkligen glädje!

 

Jag har suttit i några timmar och letat efter musik, eftersom jag inte har någon dator när som helst kan jag inte lägga in låtar på min Spotify direkt när jag hör dem, så när jag väl får chansen går jag in på sverigesradio.se och letar i P3's låtlistor.. Jag älskar musik som kommer på våren. Det beror antagligen på att man är på så bra humör i övrigt vid den här tiden på året, men även på vintern så är låtarna tusen gånger bättre än de som kommit någon annan årstid, för man kopplar ihop känslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0