ha ha ha ..

Jag trodde nyss att jag skulle dö. Till min stora lycka har dessutom mamma låst in mina alprazolam för att jag inte ska ta för många. Jaha, tack mamma. Då behöver jag bara springa och leta efter dig eller pappa när jag får panikångest, för att få en tablett på 0,25 mg..... Jag är ingen benso-newbie, tyvärr, så det råkar vara så att jag har utvecklat tolerans och ärligt talat, jag känner knappt av 1, eller 2 mg ens. Men jag antar att det bästa är att inte stoppa i sig några kemiska saker. Det är bättre att bara sitta någonstans, ensam, och vänta ut det. Hoppas att man har ett rakblad i närheten så kan man förlora lite respekt på det viset. FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0