helt tomt mellan öronen

Sådär, done. Jag inaktiverade mitt facebook-konto. Är väldigt stolt över mig själv faktiskt*. Trodde aldrig att jag skulle klara av att faktiskt göra det. Nu återstår det att se hur lång tid det tar innan jag blir desperat och loggar in igen..
Detta ständiga sug efter uppmärksamhet tar livet av mig.. Men, nu är jag försvunnen därifrån. Vore kanske en idé att hålla mig därifrån tills min artonårsdag eller någonting sånt? Sätta upp ett mål liksom. Nä, nu måste jag fortsätta plugga.

*om man inte har någonting emot två "faktiskt" så nära inpå varandra.. Jag tyckte att det såg dumt ut.



UPDATE: Klarade inte ens ett dygn, surprise?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0