Boredom will kill me

Har legat ute i solen i två timmar idag, trots att jag egentligen inte får (eftersom jag äter antibiotika eller vad det är). Blev lycklig eftersom jag faktiskt blev lite brun. Liiite. Tror att jag ska gå ut och lägga mig varje dag tills i höst, så jag slipper bli så blek igen under vintern. Jag känner mig så ful när jag är blek. Ioförsig är det sällsynt att jag inte känner mig ful.

Vad händer mer i mitt liv just nu..? Ingenting alls, ärligt talat. Jag borde åka ned och träffa älskling, men han har druckit öl. Vilket innebär att vi inte kommer vara sams om vi ses..

Annars försöker jag övertala bästavän att följa med till stockholm i juni och gå på konsert. Linkin Park kommer till sverige för första gången på tre år! Jag har faktiskt varit ett fan av dem sen jag var ungefär sju år..
Men troligtvis kommer det ju gå precis som allt jag försöker mig på. Det lär alltså inte bli av...

 

Old Stuff..

Några av låtarna som fick mig att börja lyssna på bandet från första början. Saknar stilen på deras gamla låtar.. De är ett band som egentligen inte kan placeras in i något fack, de har en (enligt mig) totalt unik stil. Och jag älskar alla låtar de gjort, mer eller mindre. Har nog lyssnat igenom allt de har gjort från Xero till deras senaste skiva. Sen skadar det ju knappast att Chester Bennington är en sådan snygging! Enligt mig åtminstone.. ;)

Linkin Park - In The End

Linkin Park - Breaking The Habit

Linkin Park - Crawling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0