6/1-11

Har inte haft någon särskild ork/lust att blogga de senaste dagarna..

Och som tur är har jag ju inga läsare att underhålla. Igår var inte så superkul faktiskt.
Jag har latat mig hemma trots att jag borde åkt in till stan med bästavän.. Jag avskyr när det blir såhär. Om jag väl orkar sminka mig och ta mig ut så mår jag riktigt bra sen, får komma bort lite från min snurriga hjärna.. Men det är resan dit som är så jävla svår att genomföra..

Så självklart låg jag kvar i sängen länge, gick upp och hade ont i magen resten av dagen.. Självklart pga medicinen. Det är den värsta och hittills enda biverkningen jag stör mig på, så jag hoppas verkligen att det ska gå över/att min kropp ska vänja sig. Och att det inte blir värre när dosen höjs!

Men jag antar att det enda jag faktiskt tog mig för igår var att bleka mitt hår igen. Som vanligt blev det hemskt eftersom jag aldrig lär mig att vara lite mer försiktig. Så längst upp på huvudet är det ljusgult, brunt längst ned och rätt färg i mitten! Som vanligt alltså. Så jag lär ju köpa en hel del blekmedel och fixa det så fort som möjligt. Bortsett från det minns jag inte att jag gjorde någon nytta..
Nu har jag iallafall nyss vaknat, så jag ska väl ta mig till duschen och kanske fixa naglarna så de inte går av! Så kul ser mitt liv ut just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0