7/1-11

Äntligen har jag lagt mig i sängen! Måste börja somna tidigare.

Jag har iallafall fått mitt hår att se lite bättre ut idag (igår?), sprayade det med blondspray och fönade, sen fick jag lov att gnugga det med shampoo som en galning eftersom det inte är särskilt skonsamt för håret. Så nu har jag kletat i inpackning.. Sen har jag kollat efter en pälsmössa på the world wide web, utan större framgång.. Jag blir så arg på H&M som inte verkar ha några som helst planer på att fylla på sina butiker, i alla fall inte här i närheten.. Jag har hittat en jättesnygg, rödräv har jag för mig (självklart inte på H&M), men priset är inte lika härligt.. :( fnys.. Men jag har äntligen orkat sätta mig ned och göra nagelförstärkning.

Fast när jag fick sitta alldeles ensam i några timmar började jag tänka för mycket igen. Började minnas lite tid från när jag bodde på behandlingshemmet, på en massa människor där, vad jag hade gjort annorlunda om jag fått en till chans. Och innan jag hann upptäcka det var jag än en gång påväg in i min fantasivärld. Det enda jag tror på såpass att jag någon gång säkert överväger aktiv dödshjälp på mig själv för att hamna där.
Det längtar jag inte efter.. Brr, nog om det..

Ska ta och göra fransk manikyr och sminka mig imorgon så jag mår lite bättre, och förhoppningsvis blir det resa till pojkvän. Jag saknar honom så fort jag åker därifrån, jag bor ju trots allt där minst fem dagar i veckan, men samtidigt har det varit så skönt att komma hem hit till min käraste mamma och resten av familjen några dagar. Jag är så trött på att inte ha någonstans jag kan kalla hem! Jag vill flytta nu, direkt, till mitt eget ställe liksom.. Men jag får vänta ett par månader än. Godnatt då, imorgon blir det nudlar till frukost ifall jag minns det då! Hoppas hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0