Jag vill också vara stor och stark, som hon..

Har haft möte med mina socialsekreterare för andra gången på en vecka, och jag kan säga så mycket som så att det känns som att allt står still.
Jag har varit så otroligt nedstämd de senaste veckorna, och egentligen behöver jag verkligen stoppa i mig några piller mot det här, för att inte gå under helt och hållet. Men vad jag minns så blandar du gärna inte centralstimulantia med seretoninhöjare? Eller jag vet inte.
Skulle vilja importera lite narkotikapolitik från det stora landet på andra sidan havet. Vad skönt det hade varit att kunna stoppa i sig en Xanax till frukost..

Min man kommer iaf hit imorgon, så vi får hoppas att han lyckas muntra upp mig. Han ska nog bo här några dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0