[kalas]bra

Skakar i hela kroppen och så, antar att det är medicinen kombinerat med att vårat hus har invaderats av massor med släktingar som firar min lillebrors födelsedag.
Jag har inte sminkat mig särskilt bra och jag känner mig jätteful. Jag känner ärligt talat nästan ingen här.
Min mormor och morfar. Eller bara mormor. Det blir bara spänt när jag ska vara med på sånt här. Jag försöker hålla mig borta.
Min morbror har inte ens hälsat på mig. Han hatar mig, fast det skulle han väl aldrig erkänna. Hatar mig för att jag är annorlunda och gör dumma saker. Eller jag vet inte, han hatar mig säkert inte. Men jag tror ändå det. Jag ville skriva en halv novell nu, men jag ångrade mig eftersom han faktiskt började prata med mig.
Men det förändrar ingenting långsiktigt. Nu ska jag må illa och vänta på att få låna tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0