Jag lyckades ta mig härifrån, men systemet slängde tillbaks mig

Så, nu är jag äntligen klar hoppas jag. Jävla krångel. Risken att jag drabbas av spontan självantändning ökar för varje minut jag spenderar i det här huset. Att det ska vara så otroligt svårt att förstå att jag inte kan bo här!

Tänkte testa Bloglovin, men det återstår väl att se ifall jag får några läsare öht. Personligen hade jag inte orkat följa en sån här negativ blogg, fylld med självömkan och tjat om hur synd det är om mig! ;)


Sen kom jag på att jag kan länka mina låtar, så att de kommer upp direkt på Spotify! Så jag ska väl krångla ihop en snygg liten ikon för det ändamålet också antar jag, tills det är gjort så får låtnamnet/artisten bli en länk!

Royksopp - Coming Home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0