Vaken hela natten, kunde verkligen inte somna..

Och nu blir min rygg bara värre och värre.. Sitter och dricker smoothie och ska ringa till mormor och säga att jag nog inte kan ta mig till henne idag, ännu mindre vara till någon hjälp :(


tanketräd!Men! Jag borde ju skrivit av mig några saker som jag funderade på igår/förrgår när det nu var. Dels att jag var så arg på min pojkvän, och att jag känner mig så frustrerad över allt möjligt och soc ger mig en massa papper som jag inte förstår.. Jag svär dyrt och heligt att jag faktiskt ska göra det idag, innan tolv! Behöver prata av mig egentligen, men orkar/hinner/kan inte åka och träffa någon som fattar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0