nej men, så tokigt

Stilmallen bråkar med mig, så tyvärr finns det ingen meny just nu. Jag har varken ork eller lust att göra någonting åt det nu, men det löser sig senare.

Nu är det nästan exakt en månad sedan mitt senaste blogginlägg, och det kommer nog inte bli så många mer i sommar. Jag borde verkligen gå och lägga mig, men jag har varit ute och druckit i nästan en vecka nu. Jag var full i söndags, tisdags, onsdags, fredags och lördags.. Det har varit både skönt och hemskt. Skönt eftersom jag har sluppit vara hemma. Men bästavän och några till personer ser ned på mig nu, för att jag inte klarar av att vara hemma och få panikångestattacker. Men det förstår ju inte de. Just nu är jag bara en barnslig alkis för dem..

Om bara några timmar kommer mitt liv troligtvis göra en 90° vändning i en av två riktiningar. Jag kommer förhoppningsvis få besked om ifall jag får lägenheten eller inte. Får jag den kommer jag bli helt manisk, då åker jag hem till en vän och firar med en grogg. Får jag den inte åker jag hem till samma vän och deppar med en grogg. Eller två, eller tre, eller.... Ni fattar. Då kommer jag få vara med om ännu en lång depression. Det är så oerhört löjligt. För jag bestämde mig ju för att inte hoppas på någonting. Men jag har inte kunnat låta bli att hoppas lite, lite.. Så jag antar att jag måste ha någon timmes sömn innan jag måste väcka mamma och be henne ringa samtal åt mig. Vi hörs när vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0