herregud.

Gr8 uppdatering! Sitter hemma hos O och det är inte direkt kallt här. Det var som en bastu innan jag öppnade dörren. O ligger däckad i sängen, inte pga alkohol utan för att vi var uppe till åtta imorse. Nyktra. Nu lånar jag hans dator och lyssnar på KENT, får vänta tills han vaknar eftersom han är omöjlig att väcka... Fast jag kanske går in till M och tigger snus.

Det har hänt en del. Det kanske är därför jag inte har bloggat. I fredags var jag på studentfest. Förutom att jag var nykter så kände jag mig så jävla värdelös när alla sprang runt med studenthattar. Jag har kastat bort så jävla mycket av mitt liv. Men skitsamma. Snutt fick ont i fötterna så jag lånade hennes klackar ett tag. Plus tio centimeter på min längd. 1,92. Och jag kände mig snygg, gick runt och var mallig, stolt. Och jag hade inte konsumerat någon drog öht. Hur gick det till undrar jag. Gick hem halv fyra på morgonen och funderade på tusen saker. T.ex. att jag minns lika mycket av en fest varesig jag är aspackad eller spiknykter. Och att jag har en crush på en av mina bästa killkompisar, fortfarande, efter flera år.
Att jag har rätt skumma relationer till mina vänner av manligt kön.. Jag blir nästan svartsjuk när de skaffar flickvänner, för jag vill ha dem för mig själv. Men det beror nog på att många tjejer inte tycker att det är okej att ens pojkvän umgås mycket med en tjejkompis, speciellt inte att man delar säng. Etc etc.

Men nu sitter jag som sagt här och har tråkigt.. Jag vill att det ska bli måndag så att jag kan ringa min handläggare.
Tog förresten 600 mg voxra idag. Ska göra det i en månad. Anar en svag amfetaminkänsla.. Äsch, jag får stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0