Just det ja..

..jag glömde skriva att jag var och "kollade" på lägenheten. Det var ju inte supermycket att se, eftersom den inte är jättestor. 36 kvm om jag inte minns fel. Av de tre timmarna jag var där spenderades mer än två framför en film. Fick veta att han är en lika stor Alien-nörd som jag, AVP2 såg vi på, jag mindes nästan ingenting av handlingen sen förut, så det var som att se den för första gången. Det är en härlig grej med mitt minne. Det enda positiva jag kan komma på. Att jag kan se en film utan att minnas någonting av den senare. Då kan jag se den två-tre gånger istället för bara en! Men tillbaks till lägenheten, den är det bästa jag kan tänka mig. Den är tillräckligt stor för att jag ska kunna möblera som jag tänkt mig, den ligger i "centrum", den är billig, och viktigast av allt, det går att spela musik/festa etc utan att grannarna bryr sig. Så perfekt. Men jag vet inte ännu, ifall jag får den eller inte. Men jag håller tummarna så hårt jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0