Min lärare kommer nog undra när jag lämnar in det här imorgon..

Jag borde egentligen inte dela med mig av mina tankar om några av de här sakerna. En del av mina åsikter är nog ganska kontroversiella. Jag tycker att vi borde avkriminalisera droger. Jag är för aktiv dödshjälp. Jag tycker inte att vi ska ta in så många invandrare som vi gör i Sverige. Jag tycker att djurförsök är nödvändigt. Jag tycker att man borde tvångssterilisera en del människor i Afrika och på andra ställen där det finns “för mycket” folk. Jag tycker inte att vi ska hänga ut pedofiler på internet, se ned på dem eller sätta dem i fängelse. Jag tycker att man borde få vara hemmafru om man vill det, utan att någon ska titta snett. Jag tycker att feminism är dåligt. Jag tycker att många religioner, bl.a. kristendom och islam, borde avskaffas. Jag tycker att mellanmjölkssverige är ett jävla skämt, vi accepterar inte människor som sticker ut det minsta lilla. Jag hatar politiskt korrekta människor. Jag tycker att plastikkirurgi är okej. Jag älskar filmer som innehåller våld, droger och misär, och skulle hellre låta mina barn se på Scarface än Melodifestivalen. Jag tycker inte att vi ska bygga några moskéer i Sverige. Jag tycker att vi svenskar borde erkänna att alkohol skadar samhället mycket mer än alla andra droger kombinerade. Jag tycker inte att vi ska “vara oss själva” om det innebär att vi blir utstötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0