Livin' in a lonely world..

Jag kanske ska uppdatera lite, berätta vad som hänt under tiden jag inte har uppdaterat.

Först och främst har jag pluggat jättemycket, bla bla bla.
Sen åkte jag in till stan igår med min snutt, S, och fyra killkompisar. Jag sprang in i dem efter mitt "möte" med min samtalskontakt..

(just det ja, en av mina socialsekreterare var där. Hon hade pratat med min mor som var orolig för mig efter helgen, så nu får jag åka till vårdcentralen och "testa mig", kan vi kalla det. Tack mamma :) blir glad eftersom jag vet att det kommer bli positivt, och att jag sen kommer behöva hålla mig "negativ" i tre månader. Tre månader = hela sommaren. LOVELY!)

..och det första T sa till mig var att de hade sett personen jag var 99% säker på hade stulit kameran, med nämnda föremål. Så nu har jag den där sista procenten också. Han blev tagen av farbror blå senare på dagen, och då bestämde jag mig för att gå dit och säga att idioten har snott kameran. Det hade varit en grej om jag hade berättat att han snott någonting från någon annan. Men det var från mig, så jag golar inte på någon. Ärligt talat vet jag inte om det hade spelat någon roll heller. För jag är fortfarande så arg..
Men mamma kunde inte hitta serienumret någonstans, så det kändes lite onödigt att gå dit.. Men eftersom han kommer bli åtalad för bl.a. innehav tänkte jag att han blir väl kvar där.. Så mamma ringde idag och gjorde en anmälan. Jag hade hoppats på att han skulle ha kameran på sig, men jag hade otur.. Men jag hoppas verkligen att den kommer fram. GAAAAH. Vad tråkig jag är.

Sen gick iaf jag och snutt i affärer. Vi provade kläder, och jag hittade faktiskt några grejer som inte såg ut som skit på mig. Fast jag oroar mig verkligen för ifall jag har BDD.. Då lär det ju inte bli bättre. På senaste tiden har det bara gått nedåt. Enough of that.
Jag mådde bara dåligt av att vara ute den här gången. Jag hade pengar till bussen, ingenting mer. Hon har flera tusen på kortet. Hon bjuder mig på mat och jordgubbar. Jag känner mig värdelös.

Nu håller jag på att dö av värmeslag, och pappa är skitsur för att jag inte går upp och lägger mig. Känner för att sudda allt jag skrivit. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0