jag minns att jag kom på en jättebra rubrik, var gjorde jag av den?

Nu har jag inte orkat på mer än fyra dagar, uppdatera alltså. Eller ha någon koll på någonting heller. Är det torsdag idag?
Det var det visst ja. Det måste betyda att det var söndag då.
I måndags var alla lediga utom jag. Som vanligt då. Men det gjorde ingenting, för jag fick lite medvind för första gången på länge! Jag skulle fråga en "bekant" efter telefonnumret till hans hyresvärd, eftersom jag är sugen på en lägenhet i samma hus som det han bor i. Då berättar han att han ska flytta. Nu. Till veckan. Och hans lägenhet är perfekt åt mig. En etta, 36 kvm med ett riktigt kök, så nära man kommer till allting, och så har den balkong såklart. Abooou. Haha, nej men om jag ska sluta löjla mig, vilket jävla flyt jag har. Ringde till en av mina handläggare på tisdagen, och hon skulle ta upp det så får jag se om de vill betala den. Men, sen återstår det ju att se ifall någon annan vill ha den, och då kanske jag får vara utan. Men jag ska be mamma ringa hyresvärden imorgon, och dessutom ska jag kanske ned och kolla på lägenheten imorgon. För säkerhets skull liksom, eftersom jag bara varit upp där en gång innan. Han har inte bott där så länge, och jag har värdelöst minne, men har jag väldig tur har han inte haft den mer än tre månader. Då är uppsägningstiden en vecka. Har jag otur, är lite rädd att det är så, så får jag kanske vänta tills augusti. Men jag klagar inte.

Igår var jag utanför dörren också. Jag träffade Jimmy. Egentligen skulle jag träffa T, men idioten var i skogen och rökte. Men men, han verkar inte oroa sig sådär jättemycket. Så jag tror att han får komma hem på permis. Jag har åtminstone fått veta att han inte kan hamna på en "riktigt" anstalt.

Min panikångest verkar vara påväg tillbaks. Har haft två "riktiga" attacker den här veckan. Åååh. Det känns så skönt :) Helt utan någon som helst anledning också. Måste sminka mig imorgon, sen är det fest på fredag. Jag har inget att ha på mig. Woooooooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0