I DO know how far I can reach.

and "can" is not synonymous with "will".

Jag vaknade relativt tidigt och fick för mig att jag och pojkvän skulle laga pasta carbonara.
Jag vet inte riktigt varför, jag tycker egentligen inte ens om det.
Jag har aldrig gjort det förut men det blev faktiskt riktigt bra! Mycket bättre än mammas faktiskt..
Det känns lite hemskt.

Herrejesus, kan jag bli ointressantare..

Jag skickade förresten in en bild till Kissies jeanstävling, och sen fick jag vara med på hennes blogg minsann. Det var lite tufft faktiskt (tyckte jag, har så länge jag kan minnas varit en uppmärksamhetshora) och det var ju trots allt en hel hög människor som såg mig där. Borde dock tagit en mindre skitful bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0