sorry ass bitch

Sitter och surar hemma hos honom... Han och hans två kompisar är fulla och jag vill ta mitt huvud och slänga det in i en betongvägg.
Det var länge sen jag var på såhär jävla dåligt humör. Jag är inte förtjust alls i alkohol, men den senaste tiden har jag varit så sugen på lite dimma mellan öronen.. Det berättade jag senast igår för honom, men skitsamma, jag får väl skylla mig när han först vill att jag ska sova här och sen inte kan sova någon annanstans när han hittar på någonting roligare att göra på kvällen. Då kan han såklart inte ta hänsyn till att jag mår skit när jag sitter här spiknykter och lyssnar på deras skitsnack.

Tack älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0