trött..

..vilket kanske är förståerligt vid den här tiden. Och trött på mig själv. Har suttit här i snart fyra timmar och krånglat med bloggdesignen.. Jag blir verkligen aldrig nöjd. Jag hatar när jag gör så här. Jag vill bara ha en enkel design, så att jag kan fokusera på att skriva utan att behöva bry mig om hur det ser ut. Så att jag kan ta bort lösenordet på bloggen. Suck..

Det känns inte som att jag har uppdaterat här på flera månader. Jag minns inte, det var kanske bara någon vecka sen. Det har varit så struligt. Jag känner mig sjuk både fysiskt och psykiskt. Vill ut ur det här huset.
Jag kan inte skriva något långt inlägg nu heller eftersom min syster ligger och sover här inne. Vill inte väcka henne, tangentbordet för sånt oväsen.. Så jag antar att jag fortsätter försöka få det att se bra ut här. Hoppas förresten att jag är frisk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0