Uppoffringar

Nu börjar snön smälta här uppe tillomed.. Det är varmt ute, blå himmel och fågelkvitter överallt. Men vårkänslorna uteblir för min del. Hela morgonen har bestått av bråk med min pojkvän. Jag har börjat inse hur mycket jag kommer få jobba för att få det här förhållandet att bestå. Krångla och försöka finna ett sätt att få honom att komma till insikt med mina svårigheter, hela mig. Förklara att tyvärr så är jag min diagnos, den är mig på nåt sätt. Det är inte miljön jag växt upp i eller min mamma som har gett mig asperger. Men det verkar vara så svårt att förstå att jag inte är vanlig, att jag inte är precis som er andra, bara för att jag har bra självinsikt och är smart.

Ibland önskar jag att jag hade haft ett funktionshinder som syns. Jag ber om ursäkt, hade jag vetat det här innan hade jag sett till att bli ett missfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0