30/3-11

Upptäckte just att min blogg ser förfärlig ut i Chrome.. Håller mig nog till FF tills de har gjort någonting åt kantigheten. Synd tycker jag, gillar translate och gmail osv.. Så mycket enklare att använda Chrome :(

Jag har varit duktig och skrivit en hel del idag. Synd för mig bara att jag inte verkar behärska någon bra teknik att greppa en vanlig penna.
Jag har blåsor på ett finger och kramp i handen.
Men jag är lite stolt över mig själv iaf! Som vanligt när jag är här har jag och mormor pratat en hel del. Förra gången (var det i måndags? tror det) när vi pratade grät jag ut en del skit som gnager på min hjärna hela dagarna. Inte allt, inte ens mycket egentligen. Men jag får ut mer när jag är här och pratar än om jag inte pratar alls.

Det var inte vad jag skulle berätta. Vi diskuterade en del ang. socmötet jag har på fredag. Det onödigaste mötet på länge enligt mig. Jag känner inte att socialtjänsten har någon möjlighet att göra någonting för mig. Sen känns det ju långt ifrån lockande att leva av skattebetalarnas pengar, för att jag är för dålig för att skaffa egna..

Okej, nu räcker det. Vad jag skulle skriva om men inte verkar klara av utan att hamna på villovägar (blir en länk istället);

Distansstudier verkar inte helt fel faktiskt. Har googlat runt lite och Korr var vad jag hittade. Det verkar dock inte vara något fel på den. Fick en miniminipytteliten pepp-känsla iaf. Skriver ut och tar med på fredag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0