9/5-11

Som jag redan långt innan hade räknat ut så blev det inga fler inlägg igår. Kanske borde jag känna mig som Kissie, lovar runt och håller tunt? Nej, jag vill nog snarare påstå att jag glömmer vad jag har lovat. Jag gillar faktiskt Kissiekatten, fast jag tycker hon har gått överstyr med bantningen. Hennes armar ser nästan ut precis som mina, och ta mig gärna till planeten där det är snyggt. Jag vet inte riktigt varför men jag började må riktigt dåligt psykiskt. Det kanske var för att jag låg ute i solen och såg hur min kropp ser ut. På bara ett år ungefär har jag gått från att se okej ut, till att inte ens vilja titta på mig själv. Samtidigt förstår jag att jag MÅSTE ta tag i det här nu. Mina ben ser smala ut när jag står upp, låren går inte ihop, men när jag sätter mig ned så plattas benen ut och ser jättetjocka ut.. Jag är tvungen att börja träna, både styrka och kondition. Åh, vad jobbigt livet blev direkt.. Men det kanske inte ens berodde på det. Vad det var vet jag inte. När solen hade försvunnit satte jag mig vid datorn, lat som jag är. Efter att jag hade ätit en skål med flingor, som var det enda jag fick i mig när resten av familjen var borta. Efter någon timmes slösurfande började jag leta lite efter info om telefoner, eftersom jag blir tvungen att (och självklart vill) köpa en ny snart. Efter några timmar valde jag bort iPhone 4, jag tror inte att det är den ultimata telefonen för mig. Till slut fastnade jag för HTC Desire HD. Mamma lär bli arg, men jag är trött på den här som jag har i handen just nu. Mest trött blir jag på radbrytningarna som inte går att använda när jag skriver här. Andra breaking news är att jag och en vän planerar filmkväll till helgen, med hunk-tema, jordgubbar och mousserat rosévin! Och gurkstavar istället för chips. Det blir inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0