Bra uppdatering

Är nog fortfarande full. Velade lite mellan min och Kissies blogg, vilken jag skulle in på först. Självklart kissiekatten. Jag blev lite ledsen när jag såg att hon låg på sjukhus, men nu kändes det mycket bättre när hon är hemma igen.
Jag skulle behöva skölja rent insidan av mig. En av mina få bakfyllor någonsin (jag vet inte varför, men jag blir väldigt sällan bakis). Drack rosé direkt ur kartongen igår. Ja, ur en kartong. Vi snackar den billigaste skiten bolaget har att erbjuda. Men vad spelar det egentligen för roll, kvällen hade väl slutat likadant ändå. Tusen kilo kärlek åt Jimmy som ringde efter mina föräldrar. Nackskott åt mig som utsätter folk för sånt här. Förlåt mamma, förlåt pappa. Lyckades spy säkert hundra gånger innan jag kom hem till min säng. Nej, nu har jag sovit tillräckligt. Har varit sugen på mat i flera timmar, så jag ska ramla ned för trappan och försöka få i mig någonting.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Mycket fin blogg :)

om du vill vara med i min dagens blogg så kan du bara klicka dig in på min blogg och kommentera att du är med. om du vill följa mig på bloglovin så gör det så följer jag dig ;)

2011-05-29 @ 17:05:50
URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0