Det finns inte många saker som kan mäta sig med åska när det kommer till mysighet.

Hann till mötet, pluggade som en tok, skrev ett inlägg på papper och hann inte flytta över det hit innan strömmen gick i hela "stan", imorgon ska jag åka till skolan för första gången sen innan jul och göra två prov = upp tidigt. Sen ska jag börja plugga religion. Jesus i min låda. Intressantare får man leta länge efter. Inlägget får jag publicera imorgon så fort jag får tag på en dator, min telefon duger garanterat inte till att skriva en så lång text. När jag laddar upp inlägget kommer det hamna under det här. Om nån känner behov av att läsa en litet träd!

Kommentarer
Postat av: Vikky&Mathilda

Hej nu är tävlingen om finaste header avslutad :)

http://someordinarygiirls.blogg.se/2011/may/tavlingen-om-finaste-header-avslutad.html



Grattis till vinnarna :) KRAM Vikky och Mathilda

Ha en trevlig helg

2011-05-13 @ 16:48:29
URL: http://someordinarygiirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0