fly like paper, get high like planes

Följ min blogg med bloglovin

Sitter "hemma" och letar efter kläder på internet. Jag hittade en t-shirt på Topshop som fick mig att smälta som.. smör i solsken? Baconfett i en stekpanna?

Den var dock inte riktigt vän med min plånbok, och eftersom jag alldeles nyss har skickat efter en väska från Topshop så känns det lite onödigt att skicka efter en till. Jag har inte råd att betala frakt alls egentligen. Så jag letade runt lite och hittade en sida med en nästan likadan tröja, fast ändå snyggare till och med! Och eftersom jag är en sucker för tröjor med roliga tryck tänker jag också beställa den andra tröjan här under (we all love Rebecca Black ♥):

Jag har ett läkarbesök på fredag, jag hoppas på att få tillbaks min concerta. Eller kanske få lite benso utskrivet. Eller både och. Det enda som troligtvis kommer hända är att hon höjer dosen på min antidepp. Mitt smink från EM kom (äntligen, efter två veckor av väntande) idag men min batteriet i min kamera dog när jag skulle ladda över bilderna i datorn och trots att jag vet att den ska dra ström från datorn när man sätter i sladden så gjorde den inte det. Sen ringde mamma till mig igår och berättade att soc har bokat in ett möte med Hab och LSS den tjugonde. Men, jag citerar;

"Det har varit svårt att få ihop en tid som passar samtliga men vi har
lyckats få till ett möte 20 maj kl 14.00 på habiliteringen.
Jag vet
inte om det är så bra att ****** är med
eftersom syftet är att prata
om de olika delarna LSS-Hab-Soc och hur vi ska kunna få ihop det på
bästa sätt. Jag har ingen aning om hur samtalet kommer att gå och vad
som är möjligt att få till.
Med vänlig hälsning
"

Nähä. Vad bra. Jag är ju trots allt myndig om några månader och kan då be min mor fara åt h*lvete och aldrig med vara med på något av mina möten ifall jag skulle vilja det, och då sitter ni där väl förberedda, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0