Hemma igen

och det var kanske på tiden. Minns inte vad jag gjort riktigt. Tänkte faktiskt åka hem igår, men mina saker låg i en bil, och medans jag och T låg i sängen och väntade på att någon skulle ringa så däckade vi båda två! Men efter mycket krångel tog jag mig äntligen hit. Mammas kamera är dock hos snubben vi sov hos igår morse och den måste jag ha tag i om jag inte vill ha huvudet avklippt.. :(

Men, trots att jag startade dagen med blytungt huvud, panpizza med paprika </3 och ofräscha kläder är det rejälv mycket bättre nu. Hade jag suttit här och skrivit konstant sen jag kom hem hade inlägget troligtvis varit någon halvmeter eller längre, men nu har jag blivit distraherad av facebook de senaste timmarna. En hel del har flugit förbi utan att stanna här. Blir lite ledsen. Men men. Jag har ändå känt mig på riktigt bra humör. Trots att jag glömt bort min medicin två dagar nu. Kanske behöver jag vara lite wild and crazy för att vara lycklig på riktigt.

Skiten jag tog i söndags satt i imorse, jag hoppas att den har gått ur nu, men who knows. Maten smakade väldigt skumt när jag kom hem. Tänker mig att jag ska sova i min väldigt icke nybäddade säng inatt när jag ändå är så äcklig, och sen riva ur ALLT imorgon när jag vaknar. Det är lite intressant att se hur mycket man faktiskt slutar bry sig om när man mår dåligt. Till helgen blir det några liter vin + hemlis med min galning. Nu smälter min hjärna, får försöka skriva någonting imorgon innan och efter plugget. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0