I'm on the edge

Jag vill inte göra någonting idag. Förutom eventuellt lägga mig i solen och smälta bort. Men eftersom jag ska plugga får jag fortsätta vara blek ett bra tag framöver.
Har försökt minnas vad som hände i helgen. Mindre bra idé.
Någon slog min lilla T, hans öga var alldeles uppsvullet och blått. Kommer ihåg att jag blev skitsur och skrek åt folk. Senare halsade jag en liter vin och grät över den där jävla kameran, jag var helt hysterisk. Jag vet vem som har den, vem det är som har snott den. Men det finns ingenting jag kan göra för att få tillbaks den. Jag skulle kunna ringa polisen, men det gör man inte. Såna är reglerna. Och jag är ingen golare. Jimmy lyckades lugna ned mig, vi pratade länge, tills mina föräldrar kom. Jag tycker om honom så jävla mycket, på ett vänskapligt plan alltså. Jag har verkligen respekt för honom. Han är aldrig svag som jag är.
Jag ser upp till människor som är som jag vill vara, och jag ser ned på och avskyr människor som är som mig, eller så som jag inte vill vara.
Jag gör mig själv besviken och ledsen, genom min sjukliga egoism.
Lägger mina problem åt sidan en stund för plugg. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0