just nu..

..så känns allt så jävla obetydligt. Jag kan inte gråta, jag kan inte bry mig. De senaste dagarna, senaste veckan, har varit en nedåtgående spiral. Jag mår sämre än någonsin. Igår hade jag mer tvångstankar än jag haft tidigare i mitt liv totalt. Han ringde till mig också. Från 65an. Han skrek inte, han anklagade mig inte, och han bad mig sluta skylla allt på mig själv. Han förlåter inte det jag gjorde, men alla andra saker, de är inte enbart min skuld sa han. Mycket är hans, han har överreagerat och skällt på mig utan någon riktig anledning. Låtit hans ilska orsakad av andra saker gå ut över mig.
Jag kunde inte hålla med. Jag ser det så att jag hade kunnat förändra saker och ting helt på egen hand. Det var långt ifrån hans fel.

Jag sa "okej". Jag tänkte någonting helt annat.



Jag tar bort lösenordsskyddet från bloggen nu. Den är från och med idag officiell.
Låt oss se vad som väntar där ute i cyberrymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0