Så oerhört tråkig

Jag blir inte mer okoncentrerad är jag är nu. Än en gång håller jag på att snöa in mig på någonting idiotiskt. Plastikkirurgi den här gången. Det är inte första gången heller, men det kommer verkligen olägligt. Jag har tusen andra saker att tänka på.
Sen är skolarbetet jag har kvar inte superlätt att göra heller. Det är inte svårt, långt ifrån, men jag kan inte koncentrera mig eller få in någonting i huvudet. Det sitter plexiglas bakom mina ögon. Jag läser, men glaset isolerar min hjärna. Ingenting tar sig igenom.
Jag har dessutom kommit på hur jag skulle kunna utrota all fattigdom och svält, bara jag fick bestämma över hela världen en vecka.
Behöver man ha gymnasiekompetens för att bli politiker? Jag ska starta ett eget parti.
Kommunistparti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback