Snabbstopp

@ sötbrödernas hus. Haha, sötbröderna. Det var det bästa jag kom på. T skulle duscha och äta, men snart ska vi åka igen. Anyways, jag sitter i alla fall här och ser ut som ett jävla knarkluder. Har åtminstone torkat bort allt svart under ögonen, som fick mig att se ut som ett nyvaket emo. Vi har varit ute och åkt bil, och inte varit vidare nyktra alls. Jag har liten/ingen förmåga att hålla isär gårdagen och lördag. Har knappt koll på vad det är för dag idag. Jag har tänkt en hel del under de senaste dygnen, vänt ut och in på hjärnan. Har inte duschat sen i lördags, har slarvat bort mammas digitalkamera. Men det ordnar sig strax. Har hallucinerat och spytt. Inte på grund av några skumma psykedeliska droger dock. Igår satt jag ensam ute i mörkret medans fem stora starka killar gjorde annat. Jag är inte direkt kär i mörker, och jag såg massor med djur och människor som gick runt i skogen. Hu.

Imorse gick vi och lade oss halv åtta tror jag. Eller jag gjorde det åtminstone. Jag sov till två ungefär. T kom och lade sig och sov någon halvtimme säkert. Jag och han är de enda som sovit. Den här helgen har varit den bästa i mitt liv på väldigt, väldigt länge. Känslan när man åker 180 på en väg bland tusen träd, en sval sommarnatt, den är värd pengar.

Nu måste jag iväg. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://youtu.be/Y8uKAZvZi6k lyssna/gilla/kommentera och länka gärna min videoinlägg i din blogg! Det skulle vara kul att veta vad just du tycker är bra/dåligt i min röst, skulle vara snällt!(:

2011-05-24 @ 23:02:36
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0