Sol och ensamhet

Idag är jag hemma alldeles ensam, fest, någon? Haha, nej. Men ett par bärz hade inte varit fel nu när jag ska ut och lägga mig i solen.. Jag tror inte att det finns någonting som slår känslan man får på sommaren, när man sitter med trevligt sällskap i solen, med öl och nåt rökbart. Jag önskar att jag orkade mig ut på dagarna och kunde unna mig lite sånt. Men jag har varken motivation eller pengar, tyvärr. Men jag ska inte klaga. Nu går jag ut och lägger mig och får lite färg, sen får jag försöka sammanfatta gårdagen. Mitt minne blir bara sämre och sämre för varje dag som går, så egentligen borde jag ha med mig ett litet fickminne som kan påminna mig nästa dag om vad jag haft för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0