natti

Har varken tid eller ork att skriva någonting intressant, men jag bestämde ju igår att jag skulle ladda upp bilder på min nya väska. Lace Sofia bag by Marc B, den kommer från Topshop och kostade £45. Den är så fin!

 

Inuti har den tre stora fack, ett med dragkedja, två små öppna fack och ett med dragkedja. Insidan är i leopardmönstrat tyg, och det är jättesöta detaljer på dragkedjorna (det lilla hjärtat, jag minns inte om själva metallbiten har något namn, och isåfall vad. så illa är det med mitt minne just nu).


Jag hoppas att jag hittar några morötter, eftersom jag inte kunde sola alls idag. Men jag har ändå åstadkommit ganska mycket idag, för att vara jag. Tänkte slänga in en video men jag hinner inte, om jag kommer ihåg så gör jag det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Denice

Snygg väska! :))

2011-05-11 @ 10:11:44
URL: http://deniceejohansson.blogg.se/
Postat av: josefine

vilken fin!

2011-05-11 @ 18:41:39
URL: http://joserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0