inlägget jag skrev igår precis innan strömmen gick:

11/5-11 ca 23.50

Har nyss ätit. Tycker inte ens om ketchup eller senap, men jag har det på maten ändå. För några minuter sen var mitt huvud fullt med tankar som ville fastna på ett papper, och nu kopierar jag dem hit. Jag saknar personen jag brukade vara. Jag saknar att läsa böcker och lyssna på P3 från sekunden jag vaknar tills jag ska somna på kvällen. Good times..
Tar jag mig härifrån i sommar lovar jag mig själv att jag ska börja med det igen.

Jag fick brev idag förresten. Från E. Ett brev till mig och en bunt med papper med text på båda sidorna som han skrivit de senaste dagarna. Jag läser, försvinner ut i rymden. På tal om brev. Jag måste svara på ett brev jag fick förra veckan..
Jag har ingen aning om ifall jag kommer göra det. Jag är inte så bra på att svara på brev. Jag älskar att få brev, men hatar att skicka dem. Och sen känns det inte som att någon tar "pappersbrev" på allvar längre. När jag var liten kom posten alltid runt klockan tio, nu kan det dröja så länge som till två - tre innan man får den..
Dubblade ju dosen på medicinen i lördags tror jag det var. Mormor sa nåt sånt. Jag har ingen koll på dagarna alls längre. Trodde att det var tisdag eller fredag idag.
Kommer på precis nu att jag skickade ett sms till en vän tidigare idag. Jag har inte fått något svar ännu och det äter upp mig innifrån. Trots att det garanterat finns en anledning kan jag inte hindra det faktum att jag får en klump i halsen. Det var inte ens det här jag skulle berätta!
Det är nog endorfiner som får mig att bli såhär.
Medicinen, så var det! En av biverkningarna är att den kan framkalla krampanfall, varför vet jag inte, och jag har inte fått några. En grej jag däremot har märkt av länge är att jag blivit darrhänt. Efter höjningen är det inte lite heller. Jag kan inte rita ett rakt streck utan att trycka ned pennan i papperet så hårt att udden nästan går av.
Och nu har jag börjat få ryckningar i benen också. Nä, det här var det sämsta jag skrivit på länge. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0