Duktig flicka

Jag är så jävla stolt över mig själv! Jag lyfte äntligen på min lata rumpa och försökte mig på lite styrketräning idag, jag höll på att gå sönder efter några övningar, men jag gjorde det! Det kan bara bli bättre från och med nu!
Men det jag är allra mest stolt över, är att jag joggade 3,5 kilometer! På en halvtimme dessutom! Det väger verkligen upp solningen som inte blev av och mer därtill! :)
Ser fram emot träningsvärken imorgon, men trots den ska jag tvinga ut mig själv på en långpromenad! Hoppas på en mil, orkar nog inte med det. Men jag ska verkligen försöka!
FAN VAD PEPPAD JAG KÄNNER MIG FÖR EN GÅNGS SKULL!

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke. Gå in på den här länken om du är intresserad: http://tronnblom.blogg.se/2011/may/utkast-maj-10-2011.html



Ha en bra dag :)<3

2011-05-14 @ 12:23:20
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0