16 & 17/5-11

Märks kanske att jag inte gick på den där promenaden i lördags. Jag gick ut och söp istället. Men det kändes jävligt bra. Först gjorde det det iallafall. Sen blev det sämre. Men, jag hade inte klarat av det ändå, för jag hade sån jävla träningsvärk i benen att jag knappt kunde gå alls.. Fast jag hade väntat mig mycket värre.

Jag hade inte ens tänkt gå ut först. Jag vaknade, och efter någon timme hade min livslust gått från 50% till 10%. Jag var helt tom på insidan. Blablabla. Fyrtio minuter innan bolaget stänger kommer jag på att jo, jag ska ut ikväll, jag orkar inte vara här. Det gick väl mindre bra att hitta någon som kunde springa och köpa vin åt mig, eftersom jag har en halvmil dit och ingen verkade ha pengar att lägga ut. Men till slut blev jag räddad, två minuter innan de stängde sprang en vän till systemet och gjorde verkligen min dag!

Jag sneade ur senare, kände mig värdelös och ville inte finnas. Jag går inte riktigt ihop med alkohol tyvärr.

Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand, det var lite roligt att bedövningen inte hade nått sin peak innan jag gick därifrån, när jag sade hejdå så försvann den högra sidan av min näsa. Mamma hämtade mig och skjutsade mig till mormor där jag slösar bort min tid på plugg varenda dag känns det som.

"Ska plugga nu och skriva om världens mest uppmärksammade BS, nämligen religion! :D" - jag @ facebook

Kan inte påstå att det är mitt favoritämne. Resten av kvällen var som vanligt helt innehållslös. Nu tänker jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0