Dagens planering: fira domedagen

Har gjort en god gärning idag och städat bort några kilo smink, hårspraysflaskor, parfymer, nagellack osv. i mitt badrum, så mamma slipper oroa sig över det. Vi ska ju trots allt dö idag, då kan man väl passa på att ha fint omkring sig tänkte jag! Jag hoppas åtminstone att jag hinner sminka mig innan domedagen hinner hit. Den ska visst inträffa 06.00 pm, överallt. Vilket innebär att hela USA kommer dö innan oss. Jag har faktiskt ingen ordentlig koll på var internationella datumgränsen håller hus, men kanske är det asiaterna som får leva längst? What does it matter.
Huvudsaken är att jag får hälla i mig min liter med rosévin först.

Vad hände igår då.. Just det ja, mötet. Precis som jag trodde försökte mina handläggare lägga över ansvaret på LSS. Det gick inte, det hade jag kunnat berätta innan, eftersom de inte slänger iväg lägenheter hur som helst till folk som behöver sådana. De verkade bli rätt besvikna. Efter en timmes bla bla bla bestämdes det ändå att jag ska hitta en lägenhet. De var dock väldigt otydliga med allting, men jag ska börja leta och hittar jag någon får de lösa det med min mor, för jag fattar ingenting.

Nu är min syster arg och vill ha sin dator tillbaks. Så jag får väl hoppa in i duschen antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0