6/5-11

För första gången på flera veckor har jag fått låna min lillasysters dator, vilket innebär att jag kan utnyttja några av mina timmar på Spotify (jag klagar inte, jag har sällan möjlighet att använda Spotify ens fem timmar i månaden, och jag hade garanterat gjort samma sak om jag haft chansen att tjäna massvis med pengar). Men det är utan tvekan lite synd att man "slipper" reklamen om man vill lyssna mer, om det kommer fler reklamer(?) som den för Siesta!-festivalen. Jag har inte skrattat så åt en reklam på länge! Jag hoppas att jag hinner höra den igen innan min syster kommer hem! :)

Igår/inatt tvingade jag min syster att se på film med mig. Inglourious Basterds, som jag ska recensera för att få betyg i historia. Jag har aldrig sett en dålig Quentin Tarantino-film, så att jag älskade den var inte konstigt alls, och faktumet att bl.a. Brad Pitt är med i den höjer betyget från 10/10 till 12,5 kanske! Han var inte det enda ögongodiset, Eli Roth, Daniel Brühl, Til Schweiger.. (inga Justin Bieber/Zac Efron-fjantar tack)

Jag blev måttligt besviken förresten när jag upptäckte att frakten för de två tröjorna jag ville ha låg på 30 dollar.. Skäms, USA. Era giriga dumskallar! Mår lite dåligt över att nästan vara en av er..
Men kan jag inte lösa det på något magiskt vis antar jag att jag får lov att slänga ut 200 riksdaler på frakt, precis lika mycket som båda tröjorna kostar..

Jag tror inte att jag har någonting särskilt intressant att berätta. Min läkare höjde dosen på min medicin, och eftersom min ångest har blivit mycket värre den senaste tiden så skulle vi diskutera medicinering med Alprazolam om tre veckor, det är ju aldrig fel att springa runt bensad varje dag, i vart fall inte för mig! Jag ska inte ljuga, jag är ett fan av mediciner som får en att må bra.
Vem är inte det..?

Jag måste tillägga en sak, på tal om Spotify-reklam i början på inlägget, hittade just den här låten. Inte en chans i hela världen att jag betalar för att slippa sån här reklam!

Baron Bane (LPTO) - Love.Cure.All


Kommentarer
Postat av: Simon Ward

Om du är snäll kan jag skicka reklamen till dig så du kan lyssna om och om igen!

2011-05-19 @ 19:12:23
URL: http://www.siestafestivalen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0