Yellow submarine

Jag blev nyss väckt av telefonen som ringde. Det verkar vara ett litet fenomen, folk som är totala främlingar, eller folk jag inte pratat med på väldigt länge, verkar ha fått för sig att mellan klockan två och tre på natten/morgonen är en verkligt idealisk tidpunkt att ringa och väcka mig. Det är väl förvisso inte lika skumt som det faktum att de faktiskt ringer mig. Det jag har fått fram nu är att personen som nyss ringde är, håll i hatten, någon jag samtalade med på ett forum i slutet av 2009/början på 2010. Vad i hela fridens namn..?! På tal om hattar har jag bestämt mig för att skaffa en. Jag har velat ha en hatt en längre tid men aldrig faktiskt provat någon. Idag gjorde jag det mest på skämt, och kaboom! Helt plötsligt såg jag mycket bättre ut! Det kanske är en överdrift, men jag fick påpekat direkt av min vän att jag passade i den. Och jag kunde tom. hålla med om det! Jag borde verkligen inte väntat så länge med att uppdatera. Nu ligger jag här med en halva av hjärnan som är tom, och en annan halvvägs in i dimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0