Internationella icke-jämställdhetsdagen

"Internationella kvinnodagen", är det det här ni kallar jämställdhet? Förstår inte hur ni kan sova om nätterna. Var är den internationella mansdagen? Det är ett sånt JÄVLA tjat, HELA TIDEN, om att män och kvinnor ska behandlas lika. Men gör de det? Nej. Varför inte? Är det männens fel? Ja, troligtvis. Alla män är svin. Därför är det väl klart att de inte förtjänar en egen dag. De har ju alla andra... dagar? Kvinnor däremot är perfekta, kvinnor gör aldrig fel. De måste få en egen dag för de är så speciella och underbara och förtjänar extra uppmärksamhet och.. HAAAAAAAAAAAAAAALLÅÅÅÅ, märkte ni vad som hände nu?
Om ni inte vill att kvinnor ska behandlas annorlunda än män, varför då komma på en sån idiotisk jävla grej som den här dagen?

Från och med nu ska jag varje år denna dag klä mig i enbart svarta kläder och sörja mänsklighetens avsaknad av intelligens.

JA, jag stör mig något oerhört på ALLT. Nu vet du det.

Kommentarer
Postat av: Samira

Jo fast skulle kunna tänka mig att denna dagen blev till då någonting hände med kvinnors rättigheter, vet dock inte säkert. Kvinnor har ju alltid varit "under" männen, så en sån här dag är ju egentligen bara bra tycker jag!

2012-03-11 @ 18:40:47
URL: http://nattstad.se/samiramaria
Postat av: jörgen olsson

det finns en dag för oss män också



http://sv.wikipedia.org/wiki/Internationella_mansdagen

2012-03-12 @ 11:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0