Jävla mellanmjölk, vill inte drunkna i dig

Screw you, world. Nu skiter jag i vad det står i de gamla inläggen här. Ska sluta vara en sån jävla perfektionist, för när jag är det får jag ingenting gjort. Så, nu SKA jag blogga. För jag gör absolut ingenting på dagarna. Om man inte räknar med att jag drömmer då. Drömmer så jävla mycket mer än jag lever. Tror mer på den verkligheten än den verkliga verkligheten.

Chania frågade precis om jag inte skulle komma ned till Skåne en helg. MEN JA, KLART SOM FAN JAG VILL. Problemet är ju bara att hur jävla mycket jag än vill verkar jag inte klara av det. Det är väl ingen nyhet att det är svårt att göra saker man inte vill. Som att gå upp till skolan halv sex på morgonen, medans det går jättebra att gå upp halv fyra om man ska göra någonting man vill göra. För mig är det lättare att ta mig upp till skolan! Det är fel på mig, alla fel, fler än man kan räkna till.

Nu har jag ingenting mer att spy ut. Men det gör inget för nu har jag åtminstone skrivit NÅGOT istället för INGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0